ladie-maya-msp

Alla inlägg under april 2013

Av ~Pink Ladie~ och Maya363 - 28 april 2013 18:51

Haha, det var typ ett litet party i mitt rum, trodde jag. Men fler och fler kom. Sen laggade allt sönder tillslut 8DD
Antar att det blev ett lyckat party? :'D // Ladie♥  

Av ~Pink Ladie~ och Maya363 - 27 april 2013 18:25

Heej! 8DD 

Nu har jag så grymt tråkigt att jag bloggar lite. Jag är även inne på msp. Adda mig gärna. Kan nog adda lite fler vänner. Får adda några vänner i taget. Då laggar det inte lika mycket. Jaomän. Så är det. Nån som kommer på nåt att göra..? Förlåt för stavfelen i förra inlägget jag gjorde. Typ var stressad. Vet att jag ska blogga när jag inte är stressad. För det är då det blir bra. Men, aja. Ses blöggen! //Ladie♥

Av ~Pink Ladie~ och Maya363 - 23 april 2013 19:41

Vi (jag och Maya) har tänkt att vi ska börja med "VECKANS MOVIESTAR". Eftersom det typ är "inne" att gör det...

Så därför ville jag och Maya vara inne i trenden och börja med det oxå. Men det är ju inte säkert att vi lägger upp varje vecka, jag menar. Det är väldigt mycket i skolan och så nu för tiden. Egentigen så vill vi bara ha tllbaka våra läsare.
I januari detta året hade vi 156 läsare. Den månaden. Nu i april har vi endas 30 st... Och det är redan den 23 april idag... Inte bra..... 
Så ett litet meddelande till våra kära läsare.. :
Snälla fortsätt att läsa vår blogg och kommentera gärna vad ni tycker! Det skulle varit så kul om ni kunde berätta vad ni tyckte om det vi gör! Ska vi lägga ner eller inte? Vi börjar ju tappa läsare så vad är det för mening i längden..? // Ladie♥    (Vet att bilden är gammal och jag har förädrats, men Maya och jg komemr i frotsättningen förhppningsvis att lägga upp bilder på våra moviestars vem det är som bloggar. Hejjhejj!)

Av ~Pink Ladie~ och Maya363 - 8 april 2013 19:06

Hayy hayy coolingar! 8DD

Eftersom jag har så tråkigt så tänkte jag att jag kunde blogga lite. Ska även lägga upp lite bilder sen tänkte jag! (Om det går såklart, det är så konstigt med min Bnd-cam och den vill inte göra som jag vill!) Ska även försöka lägga ut min Msp-video som gjorts nu i helgen.. Hoppas ni gillar den typ xD Kommer nog länka den i nästa inlägg kanske..? Men jag vet inte. Vi får ju se dethär med Bnd-camen och det.. Ha det bra! Så kommer snart lite bilder!
Pusshej //Ladie♥

Presentation

Halloj!
Vi är 2 glada tjejer i levlarna, Ladie: 12 och Maya: 10!
Så kolla gärna in vår blogg! ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards